Εκτύπωση

                                 

 

                                   Παλλήνη:8-9-2021                                                                                             προς

                                   Αριθμ.Πρωτ.: 156                                                                     όλους τους συναδέλφους μας

 

Η φετινή σχολική χρονιά αρχίζει με τα σχολεία στο έλεος της πανδημίας , με χιλιάδες κενά και με τον νόμο έκτρωμα της Κεραμέως να φέρνει την εκπαίδευση σε μαύρες εποχές .

Ζητούμε :

Ο αυταρχισμός δεν θα περάσει , ο νόμος Κεραμέως θα μείνει στα χαρτιά .

Συνάδελφοι ,

Η φετινή σχολική χρονιά είναι η πιο κρίσιμη για την εκπαίδευση μετά την μεταπολίτευση . Με την πανδημία ως όχημα η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να περιστείλει κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος , αλλά και του συνόλου των εργαζόμενων που έχουν κερδηθεί με αγώνες εδώ και πολλές δεκαετίες .

Η ηγεσία του υπουργείου παιδείας από την αρχή της πανδημίας , εδώ και 18 μήνες , δεν έχει προβεί σεκανένα σοβαρό σχεδιασμό για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων .  

Οι μάσκες αερόστατα , τα παγουρίνο , η αύξηση μαθητών ανά τμήμα ,οι εικονικοί μέσοι όροι μαθητών , η μηδενική υλικοτεχνική βοήθεια στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, η έλλειψη επιμόρφωσης εκπαιδευτικών μετά από έναν ολόκληρο χρόνο τηλεκπαίδευσης, η χρυσοφόρα σύμβαση με Cisco , η μη προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών σκιαγραφούν σε λίγες γραμμές το σύνολο των μέτρων που έλαβε το υπουργείο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων μέσα στην πανδημία !

Τα χιλιάδες κενά με τα οποία ξεκινάει η σχολική χρονιά , αποτελούν μια πολιτική επιλογή του υπουργείου με στόχο τη συρρίκνωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης και την ουσιαστική κατάργηση του ολοήμερου προγράμματος . Σε μια χρονιά κρίσιμη παιδαγωγικά η κυβέρνηση επιλέγει να στείλει τους απελπισμένους γονείς σε ιδιώτες αντί να ενισχύσει και να θωρακίσει παιδαγωγικά τους μαθητές . Οι χιλιάδες ώρες τηλεκπαίδευσης έχουν αφήσει παιδαγωγικό, μαθησιακό και συναισθηματικό στίγμα σε χιλιάδες μαθητές . Μόνο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ενίσχυσης των μαθητών , θα μπορούσε να αμβλύνει τα κενά τους και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της πολύμηνης τηλεκπαίδευσης . Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης , το ολοήμερο σχολείο , μαζί με τμήματα μαθητών με μέγιστο αριθμό 15 ατόμων , αποτελούν μέσο κάλυψης των έκτακτων μαθησιακών αναγκών που παρουσιάστηκαν στους μαθητές μας λόγω της τηλεκπαίδευσης . Το υπουργείο , όμως, επιλέγει να αφήσει αβοήθητα χιλιάδες παιδιά με γνωμάτευση , οδηγώντας τους γονείς τους να αναζητήσουν βοήθεια σε ιδιώτες και να στείλει τους εργαζόμενους γονείς σε ιδιωτικά ΚΔΑΠ αφήνοντας το ολοήμερο να υπολειτουργεί με τα περισσεύματα ωρών από το πρωινό πρόγραμμα .

Η ηγεσία του υπουργείου είχε ένα ολόκληρο καλοκαίρι να σχεδιάσει και να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας των σχολείων με ασφάλεια απέναντι στην πανδημία , αλλά και με στόχευση στα παιδαγωγικά και μαθησιακά προβλήματα που προέκυψαν με την τηλεκπαίδευση . Αντί να ασχοληθεί, όμως, με αυτά τα κρίσιμα προβλήματα , επέλεξε να νομοθετήσει με κλειστά σχολεία ένα νομοσχέδιο λαιμητόμο για τη δημόσια εκπαίδευση , το οποίο κατηγοριοποιεί τα σχολεία υποχρεώνοντάς τα να αναζητούν οικονομικούς πόρους, εγκαθιδρύει κλίμα ανελευθερίας υποβαθμίζοντας τους συλλόγους διδασκόντων μετατρέποντας τον Διευθυντή σε διοικητή τάγματος και τέλος επαναφέρει τους επιθεωρητές μέσα στις τάξεις μετατρέποντας το μάθημα σε αρένα στιγμιαίας και εφ´ άπαξ αξιολόγησης, που μοναδικό σκοπό έχει να κάμψει το φρόνημα των εκπαιδευτικών και να τους αναγκάσει να αποδεχτούν ένα σχολείο φθηνό με περιστολή των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών τους .

Δεν υποχωρούμε και δεν συμβιβαζόμαστε,

Ξεκάθαρα είμαστε υπέρ των εμβολίων ως μοναδικού όπλου κατά της πανδημίας . Οι εκπαιδευτικοί , κλείσαμε τα αυτιά μας στην διαχείριση φιάσκο της κυβέρνησης και σπεύσαμε να εμβολιαστούμε σε συντριπτικά ποσοστά . Όμως ως πολίτες είμαστε εναντίον στην υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών, η οποία μαρτυρά την αποτυχία της κυβέρνησης να πείσει με επιχειρήματα τους πολίτες . Φυσικά απορρίπτουμε τον διχαστικό λόγο που εκπέμπεται από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και το μέτρο τιμωρία των υποχρεωτικών τεστ για τους μη εμβολιασμένους συναδέλφους , που ουσιαστικά είναι δώρο στις ιδιωτικές κλινικές !

Απαιτούμε δωρεάν μοριακά τεστ κάθε εβδομάδα για το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού .

Επιπρόσθετα διεκδικούμε :

Επιπρόσθετα αγωνιζόμαστε για να αρχίσει η σχολική χρονιά χωρίς καμία χαμένη διδακτική ώρα .

Οι μόνιμοι διορισμοί αποδείχτηκαν σταγόνα στον ωκεανό , τα χιλιάδες κενά απειλούν να δυναμιτίσουν τη δυσκολότερη παιδαγωγικά χρονιά από την μεταπολίτευση .

Απαιτούμε:

Δίνουμε δυναμική απάντηση στα σχέδια του υπουργείο για την αξιολόγηση χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων .

Αγωνιζόμαστε μαζί με τους γονείς και διεκδικούμε :

Οι εκπαιδευτικοί ενωμένοι θα δώσουμε την απάντηση μας . Με αλληλεγγύη και αγώνα !

Όλοι και όλες δίνουμε το παρόν στην έκτακτη ΓΣ συνέλευση στις 14.9.21. και ώρα 19.30 στο 1ο δημοτικό Παλλήνης .

                                                                                                                                                                         

   Ο Πρόεδρος                                               Ο Γεν. Γραμματέας

Κων/νος Βερέτσος                                     Σάββας   Σεχίδης